Velká malá reklama
Ano, velikost je nutná, protože tak je vidět. Stejně jako na komíně, nebo na vzducholodi. Ale člověk si ji moc do hlavy nevtiskne. Podívá se, pokrčí rameny a jde nebo jede dále. V podstatě to jen přelétne očima a pokud to neuvidí vícekrát, není moc reálné, že by si to zapamatoval. Sejde z očí, sejde z mysli, jak se říká. A ona je to částečně i pravda. Takže je lepší mít reklamu na očích častěji, než aby byla velká jako kráva.
Jenže, jak toho docílit? To je přece naprosto jasné. Nechat si ji udělat například na klíčenky. Ty má člověk v ruce několikrát za den a když tam neustále uvidí logo nějaké firmy, začne se dříve nebo později zajímat co je to vlastně zač. A jde k počítači s připojením na internet. Zde zadá jméno firmy do vyhledávače a hned se mu objeví stránka s nabízeným zbožím. Už zde splnila reklama účel, pro který byla vytvořena, ale ještě to není účinek na sto procent. Tam bude až tehdy, až ten dotyčný člověk něco koupí. To je to, co firmu živí a on jí zrovna dal vydělat. Zde je reklama účinná na sto procent.
Takže sami vidíte, že je přece jen lepší reklamička malá než ten obr u cesty. Navíc nemusí být jen na klíčence, ale na spoustě dalších věcí. Na popelnících, propisovacích tužkách, na krabičce od zápalek, prostě všude kde je jen kousek volného místa.
Nejlépe to ví firma, která u které je výroba reklamních předmětů hlavní náplní jejich činnosti. Oni zde mají školené odborníky, kteří nejlépe vědí kam reklamu zacílit a na jaký předmět ji umístit. A pracují zde velmi rychle a za skutečně malé částky. Skoro by se mohlo zdát, že dělají zadarmo a jen pro radost. Ovšem náklady tam jsou, tak něco chtít musí, ale ve výsledku jsou jejich reklamní předměty neskutečně laciné. Ostatně se o tom můžete přesvědčit také. Postačí vám kliknutí na odkaz, který je uveden zhruba uprostřed článku.